OPLICHTER ACTIEF

  • De Kunstenarij

    Sinds enige tijd doet de heer A van Hardeveld inkopen op naam van ons bedrijf De Kunstenarij. Deze meneer is NIET bij ons werkzaam! Hij ‘leent’ ook her en der kleine bedragen. Mocht u met hem in aanraking komen, waarschuwt u dan de politie.

    Bries Heijnen/ De Kunstenarij 0318 646622

  • de Bruin

    De eerste reactie, maar dus zeker niet de eerste die opgelicht is.

    Dit zielig figuur heeft het lef in zijn lijf gehad om mijn moeder van 70 met een wel heel treurig verhaal op te lichten. Hij heeft vroeger op de Bergweg in Veenendaal gewoond alwaar mijn moeder ook in de buurt woonde en wel eens bij zijn ouders kwam Hier kende hij mijn moeder dus van.Hij kwam vanuit Rotterdam waar hij een reklamebedrijf heeft en had in Woudenberg pech gekregen met de auto die vervolgens weggesleept moest worden. Het was koud en had zijn jas aangedaan en de papieren in de auto laten liggen.Nu was hij op weg naar een afspraak in Doesburg en moest de trein halen maar had geen geld bij zich. Als mijn moeder hem nu 20 euro kon lenen zou hij het de volgende dag terug geven. Mijn moeder kreeg enige twijfels en vroeg hem naar zijn adres: Haringvliet 86 in Rotterdam schreef hij op en naar later bleek een postcode in Veenendaal. Het laat zich al raden, maar hij moet nog steeds langs komen om het aow-tje van mijn moeder weer aan te zuiveren.

    Hierbij dus een oproep: HE LOSER ALS JE DIT TOEVALLIG LEEST LAAT ZIEN DAT JE DE GEVANGENIS NIET WAARD BENT EN STUUR HAAR DIE 20 EURO TERUG!!!!!!!!

  • Bill

    waar alleen deze oplichters vandaan komen… u kunt beginnen met het verdienen normaal. een groot aantal opties zijn uitgevonden voor dit voor een lange tijd, je kunt zelfs proberen om het te doen op het Internet. zonder problemen.