sponsoring

  • Denise

    Graag willen wij ons even voorstellen. Wij zijn de Stichting Basset Herplaatsen Nederland. Wij komen op voor Bassets die op zoek zijn naar een nieuw huis, omdat zij in de huidige situatie niet kunnen blijven. Dit hebben we afgelopen jaar met veel sucses gedaan. De stichting is bezig om voor de adoptanten en hun honden een evenement te organiseren op 26 september 2010 te lunteren. Het wordt een grote happening waar we veel mensen verwachten. Niet alleen adoptanten en hun honden,maar ook veel publiek verwachten wij. Omdat we een stichting zijn,is er geen geld beschikbaar, want wat binnenkomt, komt helemaal ten goede van de honden. U begrijpt dat we op zoek zijn naar sponsoren. Ik wil dan ook namens de stichting vragen of u ons op de een of andere manier wil sponseren. Hierbij kun je denken aan hondensnacks,voeding,maar ook kinderspulletjes om te knutselen zijn heel welkom,want de kids moeten die dag ook bezig gehouden worden. Uiteraard is alles welkom en zijn we overal dankbaar voor. Uiteraard wordt u op onze site gemeld als sponsor en u kunt bijvoorbeeld folders meegeven om uit te delen op de plek van de happening. Nog even dit: Als stichting zijn wij door de belastingdienst aangemerkt als een ANBI. Dit houdt in dat giften/donaties aan onze stichting hierdoor in aanmerking komen als aftrekpost op uw belastingaangifte. Om te bekijken welk werk wij doen,kunt u surfen naar: www.bassetherplaatsen.nl . . Namens de stichting basset herplaatsen, Bedankt

  • Dirk Radsma

    Hallo,

    Mijn naam is Dirk en ik heb een eigen website waarop bedrijven ed. maar ook particulieren gebruik van maken.

    U mag daar van mij GRATIS gebruik van maken om een oproep te plaatsen, stuur mij wel even de link van uw site die u in de advertentie geplaatst wilt hebben dan zorg ik dat uw link geplaatst wordt.

    Wat u wel even zelf moet doen is de advertentie plaatsen.

  • veilingshopper.nl

    en dan op de volgende site www.veilingshopper.nl, neem even contact met mij op via de site aub.

    Dirk Radsma