Een inwoonster uit de regio Utrecht heeft haar eerste gedichtenbundel geschreven. De bundel is 18 oktober j.l. verschenen.

De bundel bevat 23 gedichten die gaan over gebeurtenissen uit het leven en emoties waar ieder mens mee te maken kan hebben. De verschillende onderwerpen roepen bij velen herkenning op. Ze zijn aangrijpend en nemen de lezer mee…

“Wat ik tijdens het schrijven belangrijk vind is te schrijven over herkenbare situaties en emoties. Dit spreekt mensen aan! Daarnaast wil ik de lezer graag een stukje meegeven van mezelf, mijn eigen ervaringen en eye- openers uit het leven” aldus Shannah Dirks, auteur van de gedichtenbundel ‘Als fijn zand…’

Shannah Dirks groeide op in Julianadorp, een dorp gelegen nabij Den Helder, in de kop van Noord Holland. Ze begon in haar tienerjaren met schrijven. “Mijn leven is niet bepaald over rozen gegaan en het schrijven werd een uitlaatklep voor mij en een positieve manier van verwerken”.

Later deed ze werkervaring op in de verkoop en volgde ze een communicatie training.

Intussen ligt haar gedichtenbundel al verkrijgbaar in 3 boekwinkels in Veenendaal. Ook is er een exemplaar van de bundel opgenomen in de bibliotheek van Veenendaal.

Daarnaast hebben twee boekwinkels uit Ede al aangegeven de bundel te willen gaan verkopen als er meer bekendheid aan gegeven wordt. Inmiddels staat er ook een interview gepland met de Edese Post.

In verband met Sinterklaas en Kerst is er een leuke December actie om de bundel met korting te kunnen kopen.

Kijk voor meer informatie op de website www.shannahdirks.nl