Werkkleding voor uw bedrijf?

  • info@hobi.nl

    Met al meer dan 20 jaar ervaring zijn wij een gevestigde waarde in de wereld van bedrijfskleding. Door deze ervaring kunnen wij er voor zorgen dat het resultaat dat u krijgt perfect aansluit bij de eisen, wensen, visie en huisstijl van uw bedrijf.

    Alle producten van HSG zijn te personaliseren, zo kunt u er voor kiezen om uw product te laten zeefdrukken, te borduren of te laten transfereren. Het immers van belang dat uw medewerkers goed voor de dag kunnen komen bij uw klant.

    Bekijk de site

  • Taplin

    Thanks for the update and quick reply. I'll be sure to keep an eye on this thread. Looking for the same issue. Bumped into your thread. Thanks for creating it. Looking forward for solution.AlaskasWorld

  • loka

    Het is belangrijk voor mij dat elke medewerker zich op zijn gemak voelt, dus er zijn geen belangrijke regels voor het kiezen van kleding. Ik vind het belangrijk om het werkcomfort te vergroten, onder meer door verschillende werkprocessen te automatiseren. We testen momenteel pandadoc in productie.Ik heb veel positieve feedback gehoord over deze software en ik hoop dat het zal helpen om het werk met documenten en klanten te vereenvoudigen.